Aeroguard SENSE/S
Aeroguard MINI
Čistička nejde spustit
Nejpravděpodobnější problém je se špatným uložením HEPA koše na základnu čističky. Filtr opakovaně uložte v kolmé poloze, dejte si pozor na mikrospínač, který může být zablokovaný švem z textilního předfiltru.
Chyba základové desky nebo chyba motoru. Kontaktujte servis Lux.
Aeroguard 4S
Rozsvítí-li se chybové hlášení volejte SERVIS
Čistička hlásí po 12 měsících výměnu filtrů, Visio light svítí červeně a na horním displeji svítí ikona SERVIS. Kontaktujte zákaznický servis Lux, musí proběhnout výměna HEPA filtru a vyčistění čidel. Následně je třeba resetovat servisní interval.
Rozsvítí se chyba UV lampy
Zkontrolujte kontakty UV lampy, popřípadě proveďte reset. V případě přetrvávajícího problému se obraťte na servis Lux.
Vyhodnocovací proužek (Visio light) je trvale červený
Buď je silně znečištěné ovzduší, znečištěná čidla, špatné či znečištěné filtry nebo špatná základová deska vyhodnocování kvality ovzduší. Zkuste vyměnit filtry. Pokud proužek stále svítí, kontaktujte servis Lux.
Aeroguard AIR
Čistička neběží na první dva výkonnostní stupně
Vyschlá ložiska na hřídeli – je možný servisní zásah s tím prodloužit čističce životnost.
Signalizace čistění, či výměny filtrů v levé části displeji
Čistička vyžaduje každý rok výměnu setu filtrů, po jejich výměně restartujte signalizaci, tak že vedle vybrané ikony držte po dobu 5 vteřin zmáčknuté tlačítko. Pokud reset nepomáhá, obraťte se na servisní středisko Lux.
INFOLINKA
+420 220 000 871
OTEVÍRACÍ DOBA
Po - Pá: 9:00 - 16:00
KONTAKTNÍ E-MAIL
info@luxforlife.cz
Nezávazná poptávka, žádost o konzultaci nebo servis
Vyplněním kontaktních údajů souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů v souladu s Nařízením EP a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (“GDPR”) a se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Udělení souhlasu je dobrovolné a může být kdykoli bezplatně na adrese správce odvoláno.