Vysavač S115
Vysavač nejde zapnout/vypnout
Chyba základové desky elektroniky motoru. Prosím kontaktujete servis Lux.
Nefunguje ovládání z hadice
Vadná základová deska ovládání hadice, nebo vybitá baterie CR2025 v hadici. Prosím kontaktujete servis Lux.
Sací výkon je nízký
Tato vada může být způsobena pouze zablokovaným prouděním vzduchu ve vysavači. Zkontrolujte sání a zvuk vysavače bez připojené hadice. Pokud je zvuk a sání v pořádku, je zablokované proudění vzduchu. Je nutné trasu vyčistit. Můžete připojit hadici k výstupu vzduchu a druhý konec hadice zapojit do sacího otvoru (dávejte pozor, abyste neprotrhli sáček). Poté vysavač zapněte. V případě mírného ucpání hadice se prach opačným směrem vyfoukne do sáčku. Vedle toho zkontrolujte i ostatní příslušenství vysavače. Zkuste vyměnit HEPA filtry a uhlíkový filtr. Pokud se vám nedaří blok odstranit, obraťte se na své servisní centrum Lux.
Porucha předního kolečka
V případě jakékoliv poruchy na předním kolečku kontaktujte neprodleně servis. Nejezděte nikdy s vysavačem přes prahy, vysavač zvedejte.
Vysavač se přehřívá
Vyšší teplota vyfukovaného vzduchu je normální. Motor je chlazen vzduchem přiváděným během vysávání. Všechny nové vysavače Lux jsou vybaveny teplotní pojistkou, která brání poškození motoru a plastových částí vysavače z důvodu přehřátí. Pokud pojistka vysavač vypne, je nezbytné zkontrolovat, zda není hadice, trubice nebo příslušenství ucpané. Nejpravděpodobnější příčinou přehřívání přístroje je zablokované proudění vzduchu. Pokud teplotní pojistka vysavač vypíná příliš často, obraťte se na své servisní centrum Lux.
Neúmyslně jsem nasál vysavačem vodu, co mám dělat?
Pokud se voda dostala k motoru, zastaví přístroj zkrat. V takovém případě se obraťte na své servisní centrum Lux a požádejte o opravu. Nesnažte se jej opravit sami. Pokud se voda k motoru nedostane, vysavač vypněte a odpojte jej. Sáček vyhoďte a prostor na sáček vysušte. Zkontrolujte, zda jsou filtr SWISS HEPA H13 a uhlíkový filtr suché, a pokud jsou vlhké, vyměňte je za nové.
Můj vysavač zapáchá, co mám dělat?
Při úklidu vysáváme i organické látky (živočišné nebo rostlinné), které po určité době v uzavřeném prostoru, jakým sáček určitě je, začnou zapáchat. V takovém případě sáček vyhoďte, vyčistěte prostor na sáček, ujistěte se, že hadice a trubice jsou čisté, a dejte do vysavače nový sáček. Vždy používejte originální lux příslušenství a spotřební materiál. Pravidelně měňte sáčky po měsíci.
Vysavač Powerprof
Nejde zapnout/vypnout
Je vadný napěťový spínač, kontaktujte servis Lux.
Slabý výkon motoru
U modelu Royal vypněte regulaci výkonu pro tvrdé podlahy. Je pravděpodobné, že je ucpaná hadice, nebo trubka. Pokud vysavač běží bez připojené hadice bez problémů, tak je dále možné, že je ucpaný sáček, ucpaný filtr nebo nasátá voda. Vyměňte sáček/filtr, popřípadě kontaktujte servis Lux. Vždy používejte originální lux příslušenství a spotřební materiál.
Můj vysavač zapáchá, co mám dělat?
Při úklidu vysáváme i organické látky (živočišné nebo rostlinné), které po určité době v uzavřeném prostoru, jakým sáček určitě je, začnou zapáchat. V takovém případě sáček vyhoďte, vyčistěte prostor na sáček, ujistěte se, že hadice a trubice jsou čisté, a dejte do vysavače nový sáček. Vždy používejte originální lux příslušenství a spotřební materiál.
Vysavač Powerprof Compact
Vysavač Intelligence
Vysavač nejde zapnout/vypnout
Chyba základové desky elektroniky motoru nebo naražený zadní díl vysavače. Prosím kontaktujete servis Lux.
Nefunguje ovládání z hadice
Vadná základová deska ovládání hadice nebo popraskaný kryt ovládání. Prosím kontaktujete servis Lux. Možná chyba hadice, poškozený kabel. Pro diagnostiku kontaktujte servis Lux.
Sací výkon je nízký
Tato vada může být způsobena pouze zablokovaným prouděním vzduchu ve vysavači, nebo ucpanou hadicí i trubkou. Zkontrolujte sání a zvuk vysavače bez připojené hadice. Pokud je zvuk a sání v pořádku, je zablokované proudění vzduchu. Je nutné trasu vyčistit. Můžete připojit hadici k výstupu vzduchu a druhý konec hadice zapojit do sacího otvoru (dávejte pozor, abyste neprotrhli sáček). Poté vysavač zapněte. V případě mírného ucpání hadice se prach opačným směrem vyfoukne směrem ven. Vedle toho zkontrolujte i ostatní příslušenství vysavače. Zkuste vyměnit HEPA filtry a uhlíkový filtr. Pokud se vám nedaří blok odstranit, obraťte se na své servisní centrum Lux.
Porucha předního kolečka
V případě jakékoliv poruchy na předním kolečku kontaktujte neprodleně servis. Hrozí následné poškození vnitřní části vysavače. Nejezděte nikdy s vysavačem přes prahy, vysavač vždy přizvedněte.
Vysavač se přehřívá
Vyšší teplota vyfukovaného vzduchu je normální. Motor je chlazen vzduchem přiváděným během vysávání. Všechny nové vysavače Lux jsou vybaveny teplotní pojistkou, která brání poškození motoru a plastových částí vysavače z důvodu přehřátí. Pokud pojistka vysavač vypne, je nezbytné zkontrolovat, zda není hadice, trubice nebo příslušenství ucpané. Nejpravděpodobnější příčinou přehřívání přístroje je zablokované proudění vzduchu. Pokud teplotní pojistka vysavač vypíná příliš často, obraťte se na své servisní centrum Lux.
Neúmyslně jsem nasál vysavačem vodu, co mám dělat?
Pokud se voda dostala k motoru, zastaví přístroj zkrat. V takovém případě se obraťte na své servisní centrum Lux a požádejte o opravu. Nesnažte se jej opravit sami. Pokud se voda k motoru nedostane, vysavač vypněte a odpojte jej. Sáček vyhoďte a prostor na sáček vysušte. Zkontrolujte, zda jsou filtr SWISS HEPA H13 a uhlíkový filtr suché, a pokud jsou vlhké, vyměňte je za nové.
Můj vysavač zapáchá, co mám dělat?
Při úklidu vysáváme i organické látky (živočišné nebo rostlinné), které po určité době v uzavřeném prostoru, jakým sáček určitě je, začnou zapáchat. V takovém případě sáček vyhoďte, vyčistěte prostor na sáček, ujistěte se, že hadice a trubice jsou čisté, a dejte do vysavače nový sáček. Doporučená výměna sáčků je po každém měsíci.
Vysavač Lux 1
Vysavač se přehřívá
Vyšší teplota vyfukovaného vzduchu je normální. Motor je chlazen vzduchem přiváděným během vysávání. Všechny nové vysavače Lux jsou vybaveny teplotní pojistkou, která brání poškození motoru a plastových částí vysavače z důvodu přehřátí. Pokud pojistka vysavač vypne, je nezbytné zkontrolovat, zda není hadice, trubice nebo příslušenství ucpané. Nejpravděpodobnější příčinou přehřívání přístroje je zablokované proudění vzduchu. Pokud teplotní pojistka vysavač vypíná příliš často, obraťte se na své servisní centrum Lux.
Vypadává hadice z těla vysavače
Kontaktujte servis Lux.
Klepač nepracuje
Je možná chyba spojení kabelu klepače s víkem. Napružte kontakty ve víku, nebo volejte servis Lux.
Můj vysavač zapáchá, co mám dělat?
Při úklidu vysáváme i organické látky (živočišné nebo rostlinné), které po určité době v uzavřeném prostoru, jakým sáček určitě je, začnou zapáchat. V takovém případě sáček vyhoďte, vyčistěte prostor na sáček, ujistěte se, že hadice a trubice jsou čisté, a dejte do vysavače nový sáček. Vždy používejte originální lux příslušenství a spotřební materiál.
Vysavač Lux 775, 780, 790
Motor se přehřívá
Je nutné kompletní vyčištění stroje, je možné, že se roztrhl sáček. Zkontrolujte filtr hrubých nečistot (pod sáčkem), v případě potřeby vyměňte.
Rozsvítí se plný sáček, i když je sáček nový
Jsou ucpané podtlakové přívody, popřípadě chybná základová deska. Kontaktujte servis Lux.
Nepracuje klepač ZE3
Je možná chyba spojení kabelu klepače s víkem. Napružte kontakty ve víku nebo volejte servis Lux.
Problém může být i na straně motoru, nebo elektroniky motoru.
Můj vysavač zapáchá, co mám dělat?
Při úklidu vysáváme i organické látky (živočišné nebo rostlinné), které po určité době v uzavřeném prostoru, jakým sáček určitě je, začnou zapáchat. V takovém případě sáček vyhoďte, vyčistěte prostor na sáček, ujistěte se, že hadice a trubice jsou čisté, a dejte do vysavače nový sáček. Vždy používejte originální lux příslušenství a spotřební materiál.
INFOLINKA
+420 220 000 871
OTEVÍRACÍ DOBA
Po - Pá: 9:00 - 16:00
KONTAKTNÍ E-MAIL
info@luxczech.cz
Nezávazná poptávka, žádost o konzultaci nebo servis
Vyplněním kontaktních údajů souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů v souladu s Nařízením EP a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (“GDPR”) a se zákonem č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů. Udělení souhlasu je dobrovolné a může být kdykoli bezplatně na adrese správce odvoláno.